Here comes the Final Approval!

… aneb finální schválení rychlostí blesku! 🙂

Na to, že jsem se všemi věcmi od očkování po zubaře začala teprve minulý týden, nahrála je na portál (medical history, dental health aj..) a v rekordním čase 24 hodin jsem stihla doslova uštvat jistého ortopeda z fakultní nemocnice, aby mi sepsal zprávu v angličtině o tom, že moje koleno po artroskopii z minulého léta je naprosto schopné fungovat na podpatcích v oblacích, tak Final Approval přišlo nečekaně brzy! Čili nyní je vše na 1000000% jisté a v lednu jdu vstříc novému dobrodružství! 🙂 Kdyby mi někdo řekl před pár týdny, že to budu zrovna já, kdo se bude balit směr Dubaj, tak ho budu mít za blázna..  Ale je to tu, huhuuuu! 🙂

V následujících dnech mě ještě čekají zbytky vakcín, rozloučení se v práci (vzhledem k tomu, že co nevidět tu máme prosinec, tak už do práce půjdu jen párkrát), oběhat si pojišťovnu, sociální a zdravotní a pomalu začít nakupovat věci, co se mnou poletí 🙂 Zítra si navíc konečně vytisknu Work Book – „Prepare For Take Off“ a začnu se šrotit:) Ta pravá legrace, tuším, teprve přijde! 🙂

Nejvíc se stejně těším na zítřek – jedu do Prahy na jednu kolaudační párty a co je nejvíc – konečně zas strávím nějaký čas s Týnkou -nejvíc nejlepší osůbka, která mi kdy přišla do života!

Hezký večer všem, už jen pátek a vííííkend! 🙂

M.

Napsat komentář