Doktoři, papíry, očkování, doktoři, papíry…

 

Jakmile se objeví JFIP (Joining Formalities In Progress) na vašem účtě, můžete si gratulovat… Znamená to, že jste výběrem prošli a zavolají vám z Dubaje a nabídnou práci… Já obdržela tento status 17/11/2015 a kolem poledne jsem málem vyhodila mobil do vzduchu radostí, když se na něm objevila předvolba +971 XXXXXXXXX… Po větě „Congratulations, Marketa, you´ve been successful….“ se mi málem zastavilo srdce! I´M IN! YAY! Následovala gratulace, otázky typu „Jste vdaná/svobodná, místo odletu, pracujete“ a poté mi volající nabídla datum odletu.. 22/1/2016 vám (prozatím) naposledy zamávám z české půdy. 🙂

Jako první můj ohňostroj radostných emocí schytali bráška se ségrou a hned pak rodiče.

Po GC mi přišel mail se všemi informacemi a smlouvu.. Do svého odletu musím vyřídit fůůůůůru papírování, očkování, doktorů a znovu papírování a očkování a doktorů… V podstatě teď celé dny nedělám nic jiného, než že lezu za doktorama s tunou papírů na potvrzení, že jsem zdravá a můžu lítat. A to nemluvím o očkování, to mě za chvíli zruinuje, nejen finančně. Před týdnem jsem dostala dávku Hepat. a tyfusu – když si vezmu, že v současnosti ještě studuji a pracuji na ambulanci jako fyzioterapeutka, tak mi za chvíli ruce upadnou z veškeré námahy 😀 Řeknu vám, není nic lepšího, než když den po očkování vám přijde na ambulanci 190ti cm/100kg sportovec s problémy se zad… Za chvíli budu potřeboval fyzioterapeuta já. Za 14 dní mám jít na další dávku očkování – už teď svolávám všechny svatý, ať to ještě do Vánoc na ambulanci doklepu, abych měla nějaký oddělaný hodiny, podle toho, co všechno si máme zabalit na stěhování do Dubaje, tak se mi peněženka pěkně prohne. 😀

Hezkou středu, už jen dva dny a máme vííííííííkend!!! 🙂

M.

5 komentářů: „Doktoři, papíry, očkování, doktoři, papíry…

    1. Ahoj Týnko! Se školou to mám tak, že jsem musela skončit, jelikož mi nebylo dovoleno přerušit studium na dobu, na jakou jsem chtěla. 🙂 A protože už jednu školu mám vystudovanou, tak mi to ani moc nevadilo. 🙂 Jinak v CV jsem měla uvedeno, že jsem student 🙂

      To se mi líbí

      1. Děkuji moc :). Ja jsem právě začla magistra, který mě moc nebaví, ale kdyby vyšly Emirates, tak bych to aspoň zkusila při létání dodělat. To je super, že Mirka neřešila školu, jsem právě četla, že občas kvůli tomu lidem nedovolí jít dál. Tak hlavně, ať se ti daří 😉

        To se mi líbí

  1. Ahoj, chtěla bych se zeptat co vše je nutné uvést o tvém zdravotním stavu?
    Přeci jen zdravotní stav, akort určité věci jsou lékařské tajemství a není mi úplně příjemné je někde uvádět co mám za sebou apod. 🙂

    To se mi líbí

Napsat komentář